субота, 4. фебруар 2017.

ŽENE

💥Žena , tema raznih situacija, njena spoljašnjost koja inspiriše i snaga koja pokreće poklekle momente. Svedoci smo priča o vremenu u kome živimo , o tome šta sve žena mora ili treba, o preuzimanju seta odgovornosti i zadataka koje je sama preuzela ili su joj nametnuti. Ja kao žena zaista ističem sve mogućnosti koje žena po rođenju sa sobom nosi i živi. Rad, briga i održavanje sebe i okoline su mogućnosti kojima se ponosim. Prolazili su i verovatno dolaze mnogi trenuci prekretnice i reorganizacije, ali su me oni još jače podstakli da se u svim tim fazama života ženama i nađem u vidu pomoći za lakše prevazilaženje tih teških situacija. Ne samo da su žene kroz moju praksu brojnije, već sam im se ja i po samoj prirodi sistematsi posvetila.Ako je žena stub svega što živimo, onda taj stub treba biti i zdrav i lep. Homeopatija nije medicinski sistem koji biramo kao preventivu, jer gde nema simptoma nema ni bolesnog stanja. Simptomi ili nepogrešivi pokazatelji stanja naše duše , vodiči sa kojima i kroz koje dolazimo do onoga što je zaista i razvilo neku tegobu na telu. Ono sto nas i razlikuje, što nas čini ženom je upravo mogućnost trudnoće i rađanja, zato se sa svojim damama ozbiljno posvećujemo dobroj funkciji naših reproduktivnih organa. Moramo pratiti svoje telo i osećaje. Naravno ne reagujemo odmah, jer mnoge tegobe koje se javljaju i koje nisu tu slučajno treba prvo pratiti , da vidimo kako će se manifestovati.Reproduktivni organi nisu samo mesto stvaranja novog života već i slika naših partnerskih odnosa, slika kakvu mi vidimo. Jajnici su obično problematični kada živimo u osećaju da nas kritikuju.Telo nije odvojeno od emocija i ja kroz ličnu priču dame dolazim do onog baznog osećaja koji je živeći u njima dugo prikazao svoje postojanje na telu. Zdravlje materice, jajnika, jajovoda zavisi od ženinih odećaja prema sopstvenoj sposobnosti i emocionalne stabilnosti. Strah od samoće, samostalnog života, sputanost u partnerskom odnosu.....odražava se na zdravlje reproduktivnih organa. Homeopatija taj spoljašnji, evidentni problem koristi samo kao smernicu i odabirom dobrog homeopatskog sredstva za damu utičemo na životnu silu da iživi i zdravo kanališe svoje sputane osećaje čime matericu i jajnike i damu vraćamo u stanje zdravlja. Dojke kao hormono zavisne organe takođe povezujemo sa organima za reprodukciju i njihovo zdravlje je povezano sa našim uverenjima o partnerskim odnosima. Svi problemi ženskih organa se manifestuju zbog načina na koji doživljavamo sopstveno telo i seksualnost i svi potisnuti osećaji se prikazuju kroz neprohodnost jajovoda, poremećaj ovulacije.Homeopatskim sredstvima efikasno, nežno i apsolutno bez štetnih efekata vraćamo organizam u stanje zdravlja. Životni ciklus žene kada prestaje mogućnost rađanja, menopauza ne sme biti pauza životu.Mnoge tegobe mogu ometati radnu sposobnost žene i uticati na kvalitet života. Homeopatska sredstva su saveznici ženama sa teškom menopauzom i pomoć za lagodan period, a bez ijedne žive supstance i štetnosti. Žensko zdravlje je često nepotpuno ukoliko nije uobličeno zdravim i za ženu zadovoljavajućim izgledom. Svetske laboratorije i naučnici su opterećeni u potrazi za eliksirom mladosti, za nečim što će našu kozu i telo održati što duže mladim. Koža je najveći organ i naša fizička zaštita i granica. Kada se problem ispolji na koži znamo da je telo zdravo, jer koža sve trpi. Ništa nije od spolja i zato se tako ne može ni tretirati.Homeopatskim sredstvom rešavamo problem iznutra. Prirodno vraćamo naše telo u stanje svog prirodnog, zdravog stanja, čime se i koža čisti .Ja kao žena kojoj je nega stvar lične higijene i koja zna da je spoljašnjost slika naše unutrašnjosti, stanja našeg organizma želela sam da olakšam sebi i pomognem mnogim damama u nezi kože i kose. Od doktora iz Indije koji u Mumbaju ima homeopatsku kliniku za probleme kože i kose , naučila sam i da primenjujem homeopatski anti aging. Lepa kosa je ženi veoma značajna. Kosa nije samo ukras , kosa je snaga. Napetost i strah često počinju u vratu i ramenima, a na tom vrhu raste kosa koja vremenom ne može disati i opada. Veoma sam zadovoljna kako homeopatska sredstva deluju na taj problem i oslobađaju nas sumanute kupovine raznih preparata. Veoma mi je važno da osim efikasnosti, prirodnog delovanja, homeopatski preparati sa konsultacijom su pristupačni svima. Radeći sa svojim damama homeopatske tretmane zbog mnogih zdravstvenih problema primatila sam da one gube kilažu ili smanjuju obim, što me je navelo da se pozabavim problemom viška kilograma. Gojaznost je takođe poremećaj životne sile, poremećaj našeg prirodnog stanja. Ono u šta sam se uverila je da nema baš neke veze sa određenim rezimom ishrane. Homeopatsko sredstvo za mršavljenje nije za sve isto. Kratkom komunikacijom odredim homeopatsko sredstvo. Zadovoljna sam rezultatima i mogućnošću da kroz oporavak svojih osećaja vrlo brzo utičemo i na pokazatelje koje čine spoljašnju lepotu. Homeopatija je način lečenja koga primenjuje više od 30miliona stanovnika Evrope.Osnovni razlog tome je da neželjenih dejstva nema. Homeopatska sredstva mogu koristiti svi u svim fazama života. Jedini zadatak homeopate je da vrati čoveka u stanje zdravlja. Ja sam sopstvenom analizom i savetima iskusnijeg kolege iz inostranstva otišla korak dalje, tj bliže potpunom zadovoljstvu persona koje su mi ukazale poverenje. Istražujući mnoga sredstva sopstvenim telom i emocijama želim da i nega i estetski problemi svakog od nas budu minimizirani homeopatskim sredstvima. Svaki delić našeg tela prati naše želje i potrebe i veoma mi je važno da žene razumeju šta njihovo telo zaista pokazuje. Samoposmatranje nam mnogo pomaže u uspostavljanju dobrog osećaja u svom telu i odnosa sa svojom okolinom, ali u centru zbivanja smo mi. Svaka žena mora biti u intereakciji sa svojim telom, svesna svoje seksualnosti i jedinstvenosti. Meni kao istraživaču najpogodnijeg homeopatskog sredstva mi je ta jedinstvenost najbitnija💥

Нема коментара:

Постави коментар